Веснарський планетарій...

Фотографія Веснарський планетарій... / Denis Krivoy / photographers.ua
кадрувати фотографію золотий перетин фотографії відтінки сірого повноекранний режим
Посилання:
Фотографія:

Один кадр, без колажувань і т.д.... Якщо когось зацікавить - що то і як то, пізніше розкажу;)...

  • Denis Krivoy
    Професійний фотограф
  • Про фото

     
    Рейтинг: +169.53  
    Оцінка фотографії: +164.0
    Переглядів: 560 / 1,7 тис.
    Завантажено: 29 серпня '12, 12:45  
    Категорія: Пейзаж
    Переглянути: альбом Карпаты
    Голоси
    48 коментарів
    • vovikmar
      vovikmar 29 серпня '12, 12:50 0
      цікаво!
    • Denis Krivoy
      Denis Krivoy 29 серпня '12, 12:52 +2
      ;) по секрету;) Виявляється, що в Карпатах, на полонині Веснарка і вдень світять зорі;))
    • Гончарук Андрій
      Гончарук Андрій 29 серпня '12, 12:57 0
      то через тюль иубуть такы блики?))
    • Denis Krivoy
      Denis Krivoy 29 серпня '12, 13:02 0
      хід думок правильний, але не так;)) і як тоді досягнути зірок?
    • ash
      ash 29 серпня '12, 13:07 0
      через стекло от маски сварщика?
    • Denis Krivoy
      Denis Krivoy 29 серпня '12, 13:08 0
      і тоді вдень будуть зірки? можливо, але якщо воно буде діряве;)))
      ні, не так, все простіше;) (витримка була короткою;)
      Дякую)
    • Don Quijote de Ro Mancha
      Don Quijote de Ro Mancha 29 серпня '12, 13:27 0
      Вазелин с блестками на стеклышке - детектед! :)
    • Denis Krivoy
      Denis Krivoy 29 серпня '12, 13:39 0
      ні, не вазілін (хоча близько) і не "бльосткі";)))
    • Don Quijote de Ro Mancha
      Don Quijote de Ro Mancha 29 серпня '12, 13:42 0
      Та я прикинул на глаз шо с вазелином и блестками - тоже можно похожего эффекта добиться :)
      Но по составу... думаю что это помада для губ против обветривания/усушивания.
    • Denis Krivoy
      Denis Krivoy 29 серпня '12, 13:44 0
      ще простіше;) і особисто я нічого не придумував, просто зняв) а помадою тре ще фільтра мазати - якось не дуж хтілось;)
    • Don Quijote de Ro Mancha
      Don Quijote de Ro Mancha 29 серпня '12, 13:47 0
      Если проще - то вода течет по стеклу и вода же блестит на солнце маленькими вкрапленими.
    • Don Quijote de Ro Mancha
      Don Quijote de Ro Mancha 29 серпня '12, 13:48 0
      т.е. водой может быть дождь. крепкий такой дождь. а в качестве солнца - источник света изнутри помещения.
    • Denis Krivoy
      Denis Krivoy 29 серпня '12, 13:56 0
      Цікаво, Рома) цікаво) але не то.. (простіше)
      слухай, та ми тут стільки методів кльових понапридумуємо;) от як кльово іноді отак...
      ;)
    • Колесников Дмитрий
      Колесников Дмитрий 29 серпня '12, 13:30 0
      классно так ! Фото через стекло авто и в нем были какие-то отражения ?? )))
    • Denis Krivoy
      Denis Krivoy 29 серпня '12, 13:40 0
      блін, всі так близько ходять, але б то все в купу зібрати;)) ні Діма, не то, але теж дуже близько)
    • Лариса Гурьева
      Лариса Гурьева 29 серпня '12, 14:12 +2
      Денисе, то звичайні протуберанці, хай їм грець, такі кокетліві є... :)
    • Denis Krivoy
      Denis Krivoy 29 серпня '12, 15:17 0
      Дякую, Ларисо;) радий Вас бачити;)
    • Volodymyr Naida
      Volodymyr Naida 29 серпня '12, 14:26 0
      мильна бульбашка?
    • Denis Krivoy
      Denis Krivoy 29 серпня '12, 15:09 0
      ні;) тоді б було не декілька зірок, а один якийсь блік;)
      Дякую, за думку;)
    • Dvorian715
      Dvorian715 29 серпня '12, 15:20 0
      Старое зеркало без краски амальгама местами содрана. Если взять отражатель от прожектора эффект вообще одуренный! Понравилось, пойду искать растворитель.
    • Denis Krivoy
      Denis Krivoy 29 серпня '12, 15:22 0
      От бачите, як корисно деколи такі кадри публікувати;)) Дякую за новий метод, тре буде й собі якось спробувати;) (але це не то - все ще простіше;)
    • Don Quijote de Ro Mancha
      Don Quijote de Ro Mancha 29 серпня '12, 15:27 0
      Точно! Отражение от какой-то поверхности зеркально. Не знаю насчет зеркала, но вижу небольшую "потяжку" в кадре от кривизны.
    • Don Quijote de Ro Mancha
      Don Quijote de Ro Mancha 29 серпня '12, 15:28 0
      Стоп! А это не отражение от поверхности полированной фляги, Денис?
    • Denis Krivoy
      Denis Krivoy 29 серпня '12, 15:39 0
      В цьому поході, на диво, спиртне майже не вживали, трохи прикарпатського бальзамчику за знайомство;) ні, ще простіше;)
    • Dvorian715
      Dvorian715 29 серпня '12, 15:32 0
      Можно еще проще, через пленку на окне.
    • Dvorian715
      Dvorian715 29 серпня '12, 15:35 0
      Ай допёрло! там же рёбра видно!
    • Dvorian715
      Dvorian715 29 серпня '12, 15:36 0
      Ну или таз.
    • Denis Krivoy
      Denis Krivoy 29 серпня '12, 15:39 0
      які ребра? :))) за собою не замічав;) ні не то;)
    • Виталий Башкатов
      Виталий Башкатов 29 серпня '12, 15:56 0
      Похоже на отражение в воде с рябью. Не?
    • Denis Krivoy
      Denis Krivoy 29 серпня '12, 16:00 0
      дивно що про це ще ніхто раніше не сказав, бо дійсно таке фото можна зробити з водою і перевернути вверх "гоами";) але ні, це не воно;)
      Дякую, ще за один метод;)
    • Don Quijote de Ro Mancha
      Don Quijote de Ro Mancha 29 серпня '12, 16:48 0
      http://photographers.ua/photo/trazhenija--vys... ага-ага :) Пробовали мы так.
    • manyasfon(Ємельянова Людмила)
      manyasfon(Ємельянова Людмила) 29 серпня '12, 16:49 +1
      Дєня, там ще й полярне сяйво серед білого дня! не полонина, а країна казок!
      я знала, шо то має бути кльовий кадр, але навіть не уявляла, шо ти то зумієш зробити ТАК! супер подобається! я не вмію написати чим подобається, але балдю :)
    • Denis Krivoy
      Denis Krivoy 29 серпня '12, 17:36 0
      Дякую, радий, що здивував) приємніше, що ти то бачила і все ж здивував;)
    • Denis Krivoy
      Denis Krivoy 29 серпня '12, 17:32 +3
      Прийшов час розкривати карти;) все виявляється дуже просто...
      По-перше - назва (планетарій) - вона вже вказує на те, що це є якесь конретне приміщення, де можна дійсно пороздивлятись "зірки", "планети", "туманності" - на скільки вистачить уяви;) назва не моя, її придумала інша людина, яка мені й вказала, що там он таке є;))
      Насправді це фото вікна, просто вікна, причому з надвору, а не із середини. Скрізь вікно проглядається темне приміщення, а саме колиба з дірками в стінах, за рахунок яких сонце потрапляє в колибу і малюючи нам зірки в тому темному приміщенні;) а саме вікно є (в наслідок років та інших факторів) дуже сильно засаленим. Та настільки, що аж утворюються різнокольорові узори ніби то полярне сяйво в нас на пейзажі;). Ну і зрозуміло ж, так як це білий день, а в середині темінь - то будемо мати відображення навколишнього ланшафту вже з тією колибкою, що на фото;)
      Побачивши це засалене вікно з тими дірками в середині, мені лиш лишилось знайти підходящу точку зйомки, щоб зняти пейзаж, а не просто космос, підчас зйомки ще було вирішено експозицію поправити в мінус, щоб темніше було - все ж "зоряний пейзаж";)) як бачите, все дуже просто, прийшов, зняв і далі пішов і нічого не вигадував, ніяких нових методів... Але! перечитайте всі коменти і подивіться скільки нових методів ви всі для себе відкрили, скільки тепер можна всілякого не дуже стандартного назнімати;) і я тому дуже радий!
      ось так от...
    • manyasfon(Ємельянова Людмила)
      manyasfon(Ємельянова Людмила) 29 серпня '12, 17:39 0
      а зубну щітку таки вшопив! от... ))))

      кста, коли були всередині колиби, то тих зірок видно не було. тільки, коли заглянула в то вікно ззовні, побачила той планетарій! ну, а там вже майстрам карти (фотоапарати) в руки!
    • Denis Krivoy
      Denis Krivoy 29 серпня '12, 17:41 +2
      Щітка надто вибивалась з того вселенського порядку;))
    • Don Quijote de Ro Mancha
      Don Quijote de Ro Mancha 29 серпня '12, 17:41 0
      Денис, я в этом случае не понял - а где твое отражение? Мне мысль такая не пришла, бо я ніц не бачу де ти є з фотіком у відображенні :)
    • Denis Krivoy
      Denis Krivoy 29 серпня '12, 17:44 +1
      Ром) ну ти ж знаєш, фотографи як вампіри, в дзеркалах не відображаються, тіней не відкидують;)))
      __
      деякий кут (тобто знято під певним кутом) вирішує ситуацію;)) десь писав же там, що довелось лиш знайти правильну точку зйомки;))
    • Don Quijote de Ro Mancha
      Don Quijote de Ro Mancha 29 серпня '12, 18:24 0
      Да-да, с фотографами - знаю. Особенно с карпатскими :) И про угол - читал. Но камера же хоть краешком должна была бы быть видна :) Она же - японская, а не вампирская :)
    • Denis Krivoy
      Denis Krivoy 29 серпня '12, 19:29 0
      Ром, якщо знімати на широкий кут - то знаходишся надто близько до поверхні скла - тоді й буде краєшок видно) але якщо відійти далі і зняти дещо на довшому фокусі, то є шанс не потрапити в кадр;)
    • *IriS*
      *IriS* 29 серпня '12, 19:11 0
      А то туману напустив :)
    • DarkSide
      DarkSide 29 серпня '12, 22:58 0
      Бідачка - заблукала
    • DarkSide
      DarkSide 29 серпня '12, 22:56 +1
      О, а це - Поибалтика? Не розібрав відразу... На жаль, освітній процес, до кінця не довів, а сховаdcz від керованого правосуддя і еб***х православних мракобісів. Проте, іскру роздув і напрям вказав.)
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 30 серпня '12, 1:10 0
      Думав, думав- ідейність супер, але трохи недоскладено композиційно і щось з обробкою) Але суммарно +3, бо унікум)
    • Denis Krivoy
      Denis Krivoy 30 серпня '12, 1:26 0
      Дякую, Рома)
      1. композиція - як знав, що зубну щітку тре було лишити - дьоргнув мене чорт її затерти;)) та розумієш, там особо варіантів вже не було, або я в кадр, або вже так, щось інше? ну яб з собою на Попа ту колибу не витяг би;)))))
      2. а що по обробці? вжарено воно, трохи часу пройшло, око розмилилось - бачу - перепалено;)
      Дякую, Рома, але то вже більш Людина заслуга - вона замітила, що там зірки видно, поки я в тому планетарії будз куштував;)) а я вже лиш потім ті зірки з пейзажем склав;))
    • manyasfon(Ємельянова Людмила)
      manyasfon(Ємельянова Людмила) 30 серпня '12, 8:57 +2
      ))) "Людина заслуга" ))) я там навіть "клац" не зробила, бо знала, шо не придумаю нічого путящого, тому-то тебе так люб,язно до планетарію запросила )) і якбись сама знала як то зробити, то зажмотила б тобі такий кадр показувати - не сумнівайся ))
      ;)
    • Denis Krivoy
      Denis Krivoy 30 серпня '12, 11:00 0
      Йой, чого ж я на всіх фотках як маніяк виглядаю?;) не перший раз замічено:)))
    • Евгений Кирюхин
      Евгений Кирюхин 1 вересня '12, 12:02 0
      Всё прочитал... Оригинально!
    • Увійдіть в систему, щоб мати можливість коментувати та голосувати.

    Вибір редакції